Et spørgsmål kommer sjældent alene.
her kommer de med et svar.

Hvordan kontrolleres frugt og grønt i 365discount?

Det frugt og grønt, der sælges i 365discount er under omfattende kontrol. For ikke alene kontrolleres varerne hos leverandørerne, men også på vores lagre har vi kontrollører, som er dedikeret til kontrol af frugt og grønt og står for en omfattende kontrol af varerne. Inden varerne når ud i butikkerne, er der nemlig blevet både prøvesmagt og kontrolleret. Vi har syv eksperter ansat til at tjekke for smag, sprødhed, modenhed, størrelse og farve. Men vi stopper ikke her. Vi udtager også prøver af frugt og grønt til analyser for både pesticidrester og bakterier.

I den planlagte kontrol udtager vi ved modtagelse på Coops lagre rundt regnet 900 prøver til analyse i år. Dertil kommer opfølgende prøver, hvis der viser sig problemer med konkrete varer, eller i specielle situationer. Vi bruger analyseresultaterne til at sikre, at der ikke er uønskede/farlige bakterier eller ulovlige pesticidrester på varerne. Derfor kan man trygt spise frugt og grønt fra vores butikker. Det er både sundt, velsmagende og kontrolleret.

Nej, desværre. Vores medarbejdere har rygende travlt med at sætte friske varer på hylderne og betjene kunderne. Henvendelser kan i stedet ske via e-mail formular på Coop.dk

Kan jeg ringe til min lokale 365discount-butik?

Kan jeg få et købekort i 365discount?

Vi har en købekortsordning for virksomheder og institutioner som fx vuggestuer og børnehaver. Med et kontokort opnår du bl.a. følgende fordele:

- Adgang til et stort varesortiment i alle Coops butikker
- I undgår administration af udlæg til medarbejdere, der foretager indkøb
- Kredit i gennemsnitligt ca. 28 dage

Ved køb på kontoen skal kontokortet medbringes i butikken. Den person, der foretager indkøbet, får udleveret kassebon og kvitterer med sin underskrift på en kopi af bonen.

Private virksomheders køb opkræves automatisk via Betalingsservice, mens offentlige institutioner får sendt opkrævningen elektronisk til deres EAN-lokationsnummer.

Private virksomheder skal som udgangspunkt stille sikkerhed ved oprettelse af konto i fakta. Du kan ansøge her.

Jeg glemte noget, sidst jeg handlede i 365discount – hvad gør jeg?

Vi vil opfordre dig til at kigge forbi butikken og se, om du kan finde det. Du kan nemlig ikke ringe direkte til den enkelte butik. Er den helt gal, er du velkommen til at kontakte os via e-mail formular på Coop.dk

Det er vi kede af, for det er selvfølgelig irriterende. Desværre er det ikke altid til at undgå udsolgte spot varer. Vores indkøbere prøver altid at vurdere, hvor meget vi kan sælge af en bestemt vare, men som alle andre, kommer vi ind imellem til at købe for meget eller for lidt. Vores mål er altid at sælge så meget, som muligt, så vi vil gerne understrege, at vi aldrig spekulerer i at købe for lidt. Derfor vil vi også rigtigt gerne høre det, hvis du har en god idé til en spot vare!

Jeg leder efter en bestemt vare, men den er udsolgt?

Kan jeg finde en udsolgt vare i en anden 365discount-butik?

Vi får mange opkald af denne art, men vi ved det desværre ikke på servicekontoret. Og siden du ikke kan ringe til den enkelte butik, er vi desværre nødt til at opfordre dig til at fortsætte jagten ude i butikkerne.

Hvorfor er 365discount-avisen ikke med posten?

365-avisen omdeles hver onsdag eller torsdag (senest kl 21), ligesom den altid kan læses her på siden. Hvis den udebliver fra din postkasse, kan du reklamere her.

Du finder sikkerhedsdatabladene på vores rengøringsmidler på Coop.dk

Hvor sikre er 365discounts egne rengøringsmidler?

Kan jeg bestille drikkevarer til min fest i 365discount?

Ja! Bare henvend dig til din 365discount-butik i god tid, så vil vores medarbejdere hjælpe dig så godt som muligt. På fx øl, vin og vand giver vi pengene tilbage for uåbnede flasker, hvis du ikke får brugt det hele. Der er ikke noget mere ærgerligt end at mangle, så bestil bare løs og gem bonen, så tager vi imod det, du vil returnere.

Hvilke betalingskort kan man betale med i 365discount?

Du kan betale med en række danske og udenlandske kort. Hvis du vil hæve over beløbet, kan du gøre det med almindeligt CoopPlus MasterCard, Dankort og VISA Dankort. Vær opmærksom på, at du kun kan hæve hele hundrede kroner over beløbet. Ved betaling med andre typer end de nævnte, er betaling altid på beløbet.

Hvis du gør en medarbejder opmærksom på datovarerne, kan du få udleveret en 365Økologi chokolade (100g), som tak for hjælpen

Jeg har fundet en vare som er gået på dato?

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, som ikke kan løses i mindelighed ved direkte henvendelse til os, kan indgives til

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.