Hvad kan vi hjælpe med?
Fortryder du?
Hos os kan du bytte en vare eller få pengene retur i 14 dage fra købet. Du skal bare tage den ubrugte vare i dens originale emballage under armen, husk din bon og kom ned i butikken. Sørg for at tage fat i medarbejderen ved kassen med det samme - inden du går ind i butikken.
Fortrydelsesretten gælder ikke fødevarer.
En blød agurk?
Vi har nok alle prøvet det. En agurk, der viste sig at være slatten, en orm i det fine røde æble eller en rådden tomat i bunden af bakken.
Kommer du hjem med en vare, der ikke lever op til forventningerne, så kom ned til os senest dagen efter, så ombytter vi varen eller giver pengene retur. Ikke så mange dikkedarer. Husk endelig din bon.
Fejl på min bon?
Hvis der er fejl på din bon, tager du bare fat i en
medarbejder i den butik, hvor du har handlet, så får vi rettet fejlen. Der vil nok være smuttere fra tid til anden, og vi undskylder ulejligheden.
Ingen 365avis?
Har du ikke fået vores 365avis? Så kan du tilmelde
dig på Den lille postkasse. 365avisen indeholder inspiration, et udvalg af aktuelle varer til en god pris.
Du kan også se varerne i vores digitale avis eller finde dem i Coop app'en.
Vare udsolgt fra avisen?
Hvad gør du, hvis en vare er udsolgt i din 365discount?
Spørg en medarbejder i butikken eller udfyld en
kontaktblanket til Coop Forbrugerservice. Så kan de
undersøge, om varen er på hylderne i en af de andre
365discount butikker.
Ros eller ris?
Har du noget på hjertet? Så sig det til din lokale butikschef, der vil blive glad for at tage imod dine input.
Du kan også ringe til vores kundeservice på +45 43 86 25 50 mellem kl. 12-15 alle hverdage eller skrive til os på mail via coop.dk.
God service er aldrig en mangelvare i 365discount.
Duer datoen ikke?
Vi sørger altid for at have hylderne fyldt med friske varer. Hvis du alligevel falder over en vare, der har set bedre dage, eller hvor holdbarhedsdatoen er overskredet, må du meget gerne tage fat i en medarbejder. Så skal vi nok sørge for, at alt bliver bragt tilbage i skønneste orden.